Easter
2011-04-24 / 00:54:26 / Allt om inget


Glad påsk då till er alla!


Vad tycks btw om min nya design? Själv blev jag väldigt nöjd (: Den lilla busgrodan på headern lyckades jag knäppa igår i Skellet då vi tillbringat några dagar där, hade tänkt (eller rättare sagt så är jag sugen) på att redigera lite mer bilder... Från Kolmården och lite annat som jag tidigare skrivit att jag ska lägga upp. Men såklart, när jag väl känner mig taggad för det så är klockan mycket och jag måste sova.

Jag och mamma ska ju dra en runda på grisberget imorgon för att se om det torkat upp så man kan plocka fram springskorna snart. Fast, det är dock en fördel om jag kan få fingrarna ur röven och köpa mig ett par nya så jag slipper få så förbannt ont i mina ben!

Får kolla om det till veckan då jag ändå måste köpa mig lite andra grejer till Bl.a. studenten (;
Simma lugnt!

Zarabergh

1 Kommentarer
Alex:

Din nya design var snygg :)



SKRIVET DEN: 2011-04-25 KL: 03:30:27



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: