Gille - Dubbla chokladflarn
2011-08-17 / 22:35:26 / Recensioner

Till Kalles ära så ska jag göra en liten recension på kakorna som jag åt igår så att han blir nöjd och glad (och för att jag inte har annat att skriva om)

Dubbla chokladflarn alltså, det är en blandning mellan mitt favoritgodis och mina favoritkakor som slagitsihop till en enda brilljant kaka, och nog var det gott alltid. Det var inte för sött, många kakor har en tendens till att bli alldeles för sötsliskiga så man kan bara äta si så där 3-4 stycken innan man blivit mättad på smaken.

Men inte dem här. Det var inte alls för sött, med inte allt för ljus choklad så dämpade det den mer söta smaken från havreflarnen och gjorde det till en mycket lyckad kombination! Med små kakor som lätt kan ätas i en enda mumsbit så passar dem perfekt för kaffet och fikapauserna.

Extra plus - genom att köpa en påse av dessa läckerbitar så skänker du även 1kr till Barncancerföreningen i Sverige så inte nog med att du får en trevlig smakupplevelse, utan du gör även gott för behövande.

Så allt som allt ge jag på en skala 1-10 betyget 7/10 till dessa små go'saker (:

Zarabergh

Om Nom Nom Nom, kakor...


2 Kommentarer
Alex:

Bra skrivet älskling <3



SKRIVET DEN: 2011-08-17 KL: 22:56:57
Kalle:

Magisk recension. Ett ord räcker, kakorna är läcker!



SKRIVET DEN: 2011-08-17 KL: 22:57:52 URL: http://www.n20.se



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: