I feel like a monster
2011-08-04 / 22:44:04 / Allt om inget

Så var man inne i den sista jobbveckan snart då, fast först kanske jag ska konsentrera mig på helgen som är inom en snarare framtid = imorgon. Efter att jag jobbat klart såklart, men det såg ut att bli lugnt så jag klagar inte!

Var länge sedan jag drog en sådan där "lista" eller "dagens" så jag kanske ska göra det? Ingen lista blir det, för alla innehåller ändå samma frågor som jag alltid har svarat på så jag tar en dagens för att det ska fylla ut detta tråkiga inlägg lite. Sedan ska jag sova så man orkar med att kalasa imorgon (;

Dagens humör:
Trött men glad.
Dagens låt: Don't wake me - Skillet (freaking awesome!).
Dagens tv-serie: Både "How I met your mother" och "Walking dead"
Dagens citat: "Reminds me of National geographic"
Dagens video: Harry Potter VS Halo.
Dagens sämsta: Att min rygg gjort ont HELA dagen utan anledning.
Dagens bästa: Att min rygg slutade göra ont, tillslut.
Dagens lsknjgfl: Varför blir jag alltid hungrig precis då jag ska lägga mig och sova?!

1 Kommentarer
Alex:

Bästa jävla videon ever :D



SKRIVET DEN: 2011-08-05 KL: 03:10:03



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: