WC III
2011-08-14 / 03:42:23 / Allt om inget

Lana lana lana

Jag har funderat en längre tid på att göra något kul med min blogg, inte bara skriva en massa skit som ingen egentligen vill läsa , men jag vet faen inte vad jag ska skriva... Så, jag har en del idéer på vad jag kan göra av den här skrotsaken.

- Bildblogg - Jag gillar ju som att fota och redigera bilder, så jag skulle kunna (eller försöka) lägga upp en eller flera bilder som jag knäppt och redigerat.
- Musikblogg - Delar med mig av bra artister och låtar, kanske lägger in en eller annan bra musikvideo.
- Recensionblogg - Recenserar allt mellan himmel och jord, ge betyg, hissa och dissar, något sådant.

Så det är tre idéer jag har, vet inte om det var några roligare saker att skriva om än vad jag lyckas få fram just nu. MEN jag tills jag vet vad jag i fortsättningen ska skriva om så ger jag en dagens varje gång jag skriver (:

Dagens humör: Gladish.
Dagens låt: Bränner - Masiknen.
Dagens tv-serie: Nada.
Dagens citat: "Coola kids kan aldrig dö, men för mig kan dom göra ett undatag."
Dagens video: Words with friends... OR ELSE!
Dagens sämsta: Bilkön och människorna som skulle från hockeyn.
Dagens bästa: Har äntligen köpt ett par nya Kosslurar!
Dagens lsknjgfl: Local area network.

1 Kommentarer
Kalle:

Recensionsblogg - jatack!



SKRIVET DEN: 2011-08-14 KL: 17:26:55 URL: http://www.n20.se



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: