WWF
2011-08-17 / 02:02:46 / Ord från hjärtat

Ville bara snabbt kasta in ett inlägg innan jag lägger mig om att klicka in dig på WWF:s sida och hur du kan stödja dem i deras arbete med att bevara den här jorden och allt levande på den. Jag är själv väldigt insatt och försöker göra det jag kan för att inte förstöra planeten mer än den redan är, blir så arg och frustrerad då jag hör och läser om all miljöförstöring, djur som far illa och nästan utrotas på grund av oss människor.

Jag som fattig student har inte mycket att ge i donationsgåvor och liknande, men det finns ändå saker man kan göra som visar att man stödjer deras arbete trots att man inte ger dem support i form av pengar. Länken jag här kommer att ge er har en del banderollersom du kan lägg in på din blogg eller hemsida (som jag gjort här åt vänster) tips på hur du kan försöka leva "miljövänligare", sidor som du kan föra vidare deras information om vad som händer i världen och en massa annat smått och gott.

Så om du bryr dig om framtiden, inte bara dina barns och medmänniskors utan även resten av världens, kolla länken och visa att du inte tycker det är okej och att förstörelsen av planeten måste upphöra. Nu!

WWF - Show your support

Take action online with WWF


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: