V6 Origins
2011-12-14 / 23:48:38 / Recensioner

Mitt absoluta favorittuggummi just nu är V6 nya smak med mint och grönt te. Var lite skeptisk till en början då jag läste att smaken "green tea" var med, men jag gillar ju att prova nya saker så jag köpte mig en påse. Och jag måste säga att dem är riktigt bra.

Fräsha, goda och har en smak som räcker länge. Finns inget som jag hatar mer än tuggummin som tappar smaken efter en minuts tuggande. Bläh. Men så var det alltså inte med dessa, dock verkar en av få som faktiskt gillar de här toyen då det inte varit jätte uppskattade när jag bjussat på ett.

Men det betyder mer till mig, så jag klagar inte!
Betyget: 9/10

Nyttigt och gott!

1 Kommentarer
Alex:

Söt <3



SKRIVET DEN: 2011-12-15 KL: 03:28:33



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: