I will not bow
2011-02-10 / 18:26:31 / Ord från hjärtat

När det känns som att hjärtat dunkar i takt med musiken - då är man lycklig!

Och det är just det jag är just nu, trots att framtiden är lite suddig och oklar för tillfället så känns nuet så himla bra.
Varför kan inte sådana här känslor stanna förevigt?

Fast det är klart, livet är inget lätt spel och alla dessa problem kommer alltid finnas kvar men dock i olika form, så det är bara att njuta av nuet. Ladda upp för de nästkommande problemen och hoppas på att man tar sig igenom dem med.

Men det ska nog gå bra, jag lever på att tro.
På att hoppas.
Och det kommer jag fortsätta med, för det har tagit mig så här långt.

Det är ett vinnande koncept.

2 Kommentarer
Kalle:

Man skall aldrig överge hoppet, ty det är ens livlina ut ur mörka grottor.



SKRIVET DEN: 2011-02-11 KL: 11:57:05 URL: http://www.n20.se
alex:

Vad bra att du är lycklig <3



SKRIVET DEN: 2011-02-11 KL: 18:29:39



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: