(it's a beautiful scar)
2011-01-31 / 22:12:55 / Ord från hjärtat

I know it's harder to trust
when that trust is broken

you haven't given so much
cause everything that you gave
was never quite enough
You're always taking a chance
with what you're exposing
but if you want it to last
you can't be afraid to say
where it all began

Don't you keep it all inside
that part of you has never died
I know you numbed it all away
that pain was way too much to take
But now I'm here
the dam broke loose
the tears will fall
and you'll find you
you're not alone
we'll make it through
we've crossed that bridge
to something new

Holmsunds tropikhus
2011-01-29 / 18:17:13 / Fotografiska intresset

Förra veckan var jag med min klass till Umeå på en studieresa till tropikhuset i Holmsund
Tog en hel del foton som jag tänkte dela med mig av här och nu! Hope you like it (:

 



Shallow beautiful people
2011-01-27 / 19:44:13 / Allt om inget

Insåg att jag varit extremt dålig på att blogga på senaste, som vanligt kommer det perioder då jag bloggar hyfsat mycket och inte bloggar alls! Jag är en dålig bloggare kan vi med det konstatera (;

Har haft lite fullt upp nu så det kan vara en anledning till mitt lilla uppehåll, har haft en hel del prov och inlämningar att fixa till skolan, presenter att köpa, planering av resor och för en snar framtid på universitet... Plus en massa andra grejer. Det har som tagit upp all min tid så jag har inte lagt några tankar åt min skruttiga skit blogg!

Men nu kom ett inlägg i alla fall, funderar starkt på att hämta mig nå att tugga på, sedan ska jag fortsätta lyssna på en massa Bullet for my valentine<3

Zarabergh

You're everything I'm not in my life
2011-01-16 / 22:12:47 / Älskade föralltid



And everybody said that we would never last
But if they saw us now, I bet they'd take it back


<3

Cold winter pics
2011-01-15 / 17:42:18 / Fotografiska intresset

Har varit dålig på att lägga upp bilder på senaste tiden känner jag, i alla fall här på bloggen.
Men nu blir det ändring på det! Här är lite bilder jag knäppte igår då det var som finast under dagen:


Hero of war
2011-01-10 / 23:06:19 / Allt om inget

Har egentligen inget att skriva så det blir bara lite skit om vad jag haft för mig idag, intresseklubben antecknar!

Var första skoldagen idag efter lovet (tungt) och inte hände det mycket inte, hade två lektioner med ett hål mellan och inte gjorde vi mycket undet våra lektioner heller! Satt bara och lyssnade på läraren ungefär, fett värd dag alltså. Men vi hade ju i alla fall sovmorgon ;PppPp yeah...

Nej nu ska jag ta och gå och lägga mig för mitt dygn är ganska omvänt så jag måste försöka fixa det.

G'natt people
Zarabergh

First
2011-01-05 / 16:29:52 / Allt om inget

Bara så jag har det gjort så skriver jag mitt första (o)intressanta inlägg för i år.'
Japp, då vet ni det då, big fail på det då!
CYA TYP SEN ELLER NÅ SÅNT