Mailfiretruckingtime
2011-07-18 / 22:57:26 / Allt om inget

Alltså nu är jag less på att den här sommaren faktiskt, nästan, har varit dålig tack vare att jag inte kunnat göra något. Så nu är det klart med att snåla och vara tråkig de få dagarna jag faktiskt är ledig! Jag ska faen gå på både Luleåkalaset och PDOL trots att det inte är något/någon jag vill sa bland artisterna.

Jag ska gå en dag på båda festivalerna endast för nöjetsskull i år, fast det gör jag ju varje år men nu ska jag inte gå för artisterna som jag normalt sett brukar göra i förstahand.

Ville bara säga det, just det, jag älskar (still) hur galet mycket jag gillar smosh. 59 sekunder efter att dem postat på twitter om sin nya video, gissa vem som tryckt sig in på deras hemsida och sitter och kollar på den?

Zarabergh

1 Kommentarer
Alex:

ZzzZZZzzz



SKRIVET DEN: 2011-07-19 KL: 22:04:56



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: