Time and time again
2011-06-19 / 14:53:19 / Ord från hjärtat

Måste skriva av mig, egentligen känner jag för att springa ett varv runt jorden men mitt huvud verkar väga tio ton så inte rör jag mig särsklit mycket då inte.

Sitter och är extremt uttråkad, jag vill att något ska hända. Det händer aldrig något nu för tiden känns det som. Piteå är nog världens tråkigaste stad, jag vill fara härifrån. Jag vill resa! Möta nya människor, nya platser, nya upplevelser och inte nöta sönder samma gamla saker om och om igen.

Standard grejer som kan vara sköna IBLAND känns så otroligt tråkiga. Jag är en sådan människa som kräver spänning i livet för att kunna känna mig tillfredsställd. Händer det inget börjar jag bara tänka en massa, det är jag väldigt duktig på. Tänka.

Finns nog ingen som kan komma upp i min nivå av tankar. Jag kan tänka igenom små detaljer som någon annan aldrig ens skulle lägga märket till om de ens försökte. Därför för att jag inte ska göra det, eftersom det tar upp extremt mycket av min energi så jag blir mer lik en zombie än  människa, behöver jag att saker händer runt omkring mig.

Det behöver inte vara mycket, bara en liten förändring i vardagen kan räcka. Något som gör lite skillnad. Jag lessnar alldeles för snabbt på saker, det hatar jag ibland, men samtidigt tycker jag att det kan vara en bra egenskap för det måste betyda att jag inte är en sådan tråkig människa. Eller?

1 Kommentarer
Alex:

Du är inte tråkig <3



BTW jag tänker minst lika mycket som du gör ;)



SKRIVET DEN: 2011-06-20 KL: 02:40:13



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: