Paper wings
2011-03-03 / 19:38:09 / Allt om inget

Oj så jobbig den här dagen har varit. För det första så var jag as trött tack vare att jag somnade lite sent, för det andra så hade vi skit tråkiga lektioner hela dagen och att ha Anita sista lektionen var VERKLIGEN ingen höjdare. Blev inte så mycket gjort kan jag ju meddela, blev rätt mycket svammel från min och Moas sida haha.

Så nu sitter jag och försöker nöta in lite Rise Against låtar tills vi ska till Stockolm, är inte länge kvar nu och skoja inte jag längtar! Anledningen till varför jag "nöter in låtar" är för att jag hatar att se artister/grupper utan att kunna sjunga med i låtarana, det är ju fan det som är blande det bästa då man är och ser koncerter.

Haha blir mycket fara fram och tillbaka nu den här månaden. Först åka till Stockholm den 18:e över helgen och nästan direkt när vi kommit hem åka på studieresa till Kolmåden, vecka 12 då. Så det blir ett jävla farandes upp och ner i vårat avlånga land på bara två veckor, men inte klagar jag! Det behövs en liten brytning från min just nu väldigt långtråkiga vardag, behöver lite action ;D

Men nu ska jag ta och spela lite för internet hade inte så mycket roligheter att bjuda på idag verkar det som.

Zarabergh

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: