Posting from Skellet
2011-03-05 / 23:45:32 / Allt om inget

Fick just reda på världens (okej, kanske lite väl överdrivet men för stunden i alla fall) roligaste nyhet på ett bra tag, trodde inte något sådant här kunde existera, men tydligen. Var bara tvungen skriva det, vet inte varför men jag kände bara att jag ville skriva av mig om det i lite kodat språk bara för att jag inte kan säga det rakt ut till någon ;p

Så då vet ni det. Eller, egentligen vet ni inget alls, bara en som vet så då var det kanske inte så roligt? Men som om jag brydde mig! Min blogg, jag skriver vad jag vill och gillas inte detta av någon männsika eller annan livsform så kan denna sluta läsa nu eftersom jag kommer fortsätta skriva kryptisk och ointressant.

Så, nu hoppas jag bara att detta kommer funka, eftersom jag kommer kunna börja leva annorlunda nu på vissa fronter om det skulle ske en sak i och med detta, vilket känns otroligt skönt då det inte varit det direkt optimala innan. Har kunnat irritera mig rätt så mycket över det, men nu verkar detta lösa sig! Fast samtidigt, kommer det hålla i sig?

JAG HÅLLER DÅ TUMMARNA FÖR DET (Y)
För det vore mycket bättre, mycket lättare.

Zarabergh

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: