Things and more things
2011-05-29 / 21:36:06 / Allt om inget

Hade tänkt dra en snabb blogg, men frågan var bara om vad jag ska skriva om...

Jag kan ju alltid skriva om vad jag gjort idag, som är så extremt intressant och som alla andra bloggare jämt gör. Jag kan recensera lite godis, eller varför inte maten jag åt till middag på 1906 och bilder på det?

Slänga in ett klipp från youtube som jag garvat till i stora doser under denna extremt tråkiga dag. Berätta om allt jevla snask jag ätit i helgen som fått mig att känna mig som en ballong. Egentligen vid närmare eftertanka kan jag skriva om rätt mycket! Kommer jag göra det? Jo faktiskt, men väldigt snabbt och enkelt.

Idag - har jag inte gjort ett skit, kollat på youtube ungefär sen jag vaknat till liv.
Godistest - kexchoklad banan är nu testat och kommer på andra plats efter blåbär (hallon får en hederlig 3:e plats)
Mat - åt morsdag middag på 1906, oxfilé och vit chokladkladdkaka. 5/5 stars to both!
Lyckades stoppa i mig - ett paket ballerina kladdkaka, pringles, kexchoklad, glass, grillmat, kladdkaka och te.
Videoklipp:



Jag har blivit smosh-beroende

1 Kommentarer
Alex:

Smosh är awesome :D



SKRIVET DEN: 2011-05-30 KL: 00:44:23



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: