Caribbean
2011-05-14 / 17:00:09 / Allt om inget

Marabou har gjort det igen. Fårr mig förälskad i ännu en limited edition smak. Fan vad jag hatar dem.

För er som inte hunnit med att smaka den eller som inte har en aning om vad jag pratar om så är det på et viset att Maraboushar en nyhet som heter "Caribbean" och är smaksatt med kokos och torkade bananbitar. Jag var lite skeptisk till den först men eftersom jag älskar att testa nya saker så ville jag ändå ge den en chans. Det skulle jag inte ha gjort.

När jag tagit chokladkakan och vi var på väg att betala säger Alex "Åh nej Zara, det är en limited edition" Jag suckar och säger "Skit samma, den kanske inte är så god" men så fel jag hade. Jag har haft sådan otur när det gäller det här med "limited edition" saker så jag har försökt att inte köpa det i allt för stora mängder då jag blir så grymt förbannad då det väl försvinner, men nu kunde jag inte hålla mig.

Först Pepsi chill, sedan Daim berry flavor, sedan Marabou summer och nu denna. BLIR TOKIG!

Min slutsats av detta: Testa gärna Marabous nya smak, men var beredd på att bli förälskad och förkrossad.

Zarabergh

Så ser djävuls chokladen ut - nom nom nom


1 Kommentarer
Alex:

Skyll dig själv :)



SKRIVET DEN: 2011-05-15 KL: 13:21:47



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: