Marabou sensation - Blueberry milk
2011-10-01 / 21:26:51 / Recensioner

1. Jag älskar choklad
2. Jag älskar Blåbär

Slå ihop dessa två - Jag är kär

Älskar vekligen denna Marabouchoklad, inte för att jag egentligen ogillar någon av deras produkter (bortsett från deras apelsinchoklad men då gillar jag inte apelsinchoklad överhuvudtaget...) och ännu en gång har de fått fram en riktigt bra kombination.

Chokladen, är som alltid underbar. Toppad med lite smått syrlig blåbärssås och fylld med krämig mjölkfyllning så smälter det på tungan och jag känner att jag skulle kunna smälla i mig minst en till chokladkaka!

Som sådan naturfantast som jag är, måste jag också upplysa alla att de flesta marabouprodukter nuförtiden använder sig av kako som är certifierad av Rainforest Alliance. Detta betyder då att man jobbar för att "bevara biologisk mångfalld och skapa hållbara försörjningsmöjligheter för arbetare och odlare" citerat från förpackningen. Vilket ger plus bara det.

Betyget - 9/10


Blåbär + choklad = Sant





1 Kommentarer
Alex:

Zara <3 Blåbär <3 = Vilken perfekt kombination det skulle vara :(



SKRIVET DEN: 2011-10-01 KL: 22:13:23



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: