Closing in on you
2012-08-29 / 16:03:00 / Ord från hjärtat

Min motivationsnivå är för tillfället skrämmande låg, jag har verkligen inte lust med att göra något. Sen jag kom hem från Luleå i söndags har jag inte heller gjort mycket. Vädret har varit lika värdelöst som vanligt så egentligen har jag inte kunnat göra mycket mer än sitta inomhus och gorma.
 
Fast gorma har jag inte, jag haft lite seriemaraton, bäddat ner mig i sängen med datorn i famnen och en kopp te i min hand och bara legat där tills dagen tagit slut. Inte riktigt från det jag vaknat då jag haft körlektioner att fara på, men så fort jag kommit hem är det där jag hamnat, i min säng.
 
Rätt så mysigt ändå, fast jag känner att jag egentligen skulle ha behövt röra lite på mig. Men då motivationen inte existerar är det väldigt svårt. Samtidigt får jag ingen ångest över det, från och med nästa vecka på onsdag kommer jag att ha mycket att göra ett tag framöver. En sista vila innan jag (äntligen) får göra kreativare saker!
 
Vet inte riktigt vad jag ville få ut av det här inlägget, min fantasi om vad jag kan skriva är inte särskilt bra heller för tillfället. Då får det här duga.
 
 

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: