PARENTS SUCK
2012-02-29 / 23:46:29 / Allt om inget

Bara för att dessa två individer är så jevla awesome på alla sätt som finns!

Rock me away
2012-02-23 / 14:33:33 / Allt om inget

Dagens humör: Skönt trött
Dagens låt: Somebody that I used to know - Walk of the earth
Dagens tv-serie/film: The Dog Whisperer
Dagens citat: "We have to put effort into being honest, truthful and compassionate towards others."
Dagens video: Somebody That I Used to Know - Walk off the Earth (Gotye - Cover)
Dagens sämsta: Träningsvärken i armarna
Dagens bästa: Musik, bra musik!
Dagens lsknjgfl: Vårkänslor i februari är mindre bra att få...

Dagens Bild:


Ljuva, ljuva sommar.

Heart of courage
2012-02-20 / 23:59:37 / Allt om inget

Dagens humör: Lätt irriterad
Dagens låt: After the fall - Two steps from hell
Dagens tv-serie/film: CIS: NY
Dagens citat: "Take earth back."
Dagens video: Mass effect 3: Take earth back trailer
Dagens sämsta: Äckel internet och barkande spel
Dagens bästa: Skön dag, och Mass effect<3
Dagens lsknjgfl: Pfffft... ork it.

Dagens bild:

Mysig solnedgång

Daddy
2012-02-19 / 19:53:06 / Ord från hjärtat

Jag älskar The dog whisperer, så gott som varje dag kollar jag på det, klockan 11.55 på kanal sju. Det är helt klart en av mina favoritprogram! Jag älskar verkligen Cesar Millan. Han måste vara en av de mest begåvade människor som levt då det gäller att frörstå djuren till så gott som hundra procent.

Han pratar alltid om att det inte är hundens fel att "den är som den är" utan att allt handlar om vilken energi DU som ägare sänder ut till ditt djur. Hundar lever i nuet, de är inte människor och fungerar inte som människor och därmed måste man alltid se till DJURETS behov först och främst innan man ser den som hund, ras och namn.

Allt han lär ut är så enkelt, hundpsykologi är tusen gånger lättare än människans psykologi.Vi krånglar till det så mycket.

Idag är det två år sedan en av det mest otroliga hundar jag någonsin sett dog, Daddy. En av Cesars alla hundar som hjälpt honom så otroligt mycket genom åren, när jag säger att det var förmodligen världens snällaste hund så ljuger jag inte. Han var verkligen det. I den här videon berättar Cesar om honom och hur man ska komma ihåg honom. Underbart. That's it.


Älskade Daddy

Winter winds
2012-02-18 / 16:30:33 / Fotografiska intresset

Det blåser storm ute, snön yr omkring och det kändes verkligen hur vinden tog tag i bilen idag då jag var ute och körde. Man ser ingenting. Allt är bara vitt, som att det inte räcker att marken är heltäckt av "det vita" och att stora snödrivor skymmer sikten var man än kollar, när snön blåser omkring så mycket som man gör ser man verkligen ingenting alls.

Sådant här väder tycker jag inte om, det är som tur var inte kallt ute men det hjälps ju inte då det blåser som det gör. Blir att stanna inne resterande tid av denna dag. Får hoppas på att vädergudarna känner sig på bättre humör imorgon och kan ge oss lika strålande väder som det var igår, mycket trevilgare!


Ashes
2012-02-17 / 16:27:43 / Allt om inget

Dagens humör: Extremt bra
Dagens låt: Enter the maze - Amaranthe
Dagens tv-serie/film: NCIS: Los Angeles (ehehe)
Dagens citat: "I wanna catch you when you fall, but then you'll learn nothing at all"
Dagens video: Forever alone
Dagens sämsta: Mitt onda smalben
Dagens bästa: Vädret-pigg-glad-allt nästat!
Dagens lsknjgfl: Det droppade från taket på busskuren idag = vårkänslor

Dagens bild:



Jag skulle då faen inte vilja möta Oak!

Motorola DROID R2-D2
2012-02-16 / 14:21:01 / Filmklipp

Jag skulle kunna döda för den, jag måste ha den. Jag ska ha den. Den som kan hitta den här telefonen till mig, kosta vad den kosta vill, den kommer jag förevigt att älska. Seriöst, jag behöver den. NU.

´


BLIP-BLOP-BLOP



Valentine's day
2012-02-15 / 00:32:56 / Allt om inget

Dagens humör: Gladish
Dagens låt: När jag går ner - Norlie & KKV
Dagens tv-serie/film: This means war
Dagens citat: "Find the art in everyone and everything--not just on Valentine's Day, but every day!"
Dagens video: Papa Roach - One track mind
Dagens sämsta: Din mamma
Dagens bästa: Hade en jätte mysig dag med den bästa (:
Dagens lsknjgfl: Nya twitter - fan på tiden.

Dagens bild:

Min favorit person<3

We're all dying
2012-02-12 / 02:01:09 / Allt om inget

Dagens humör: Trött och grinig
Dagens låt: Tröjan du hatar - Norlie & KKV
Dagens tv-serie/film: Transformes: Dark of the moon<3
Dagens citat: "We fight or we die, that's the plan"
Dagens video: Mass Effect 3 - Official E3 2011 Fall of Earth Trailer
Dagens sämsta: Värk gånger jävlat 1000
Dagens bästa: Skönt väder, verkar äntligen bli lite varmare ute
Dagens lsknjgfl: MASS EFFECT DGDHFD

Dagens bild:

Åh.Så.Jävla.Snygg.

A day in pictures
2012-02-09 / 17:29:37 / Fotografiska intresset

Bestämde mig för att ta med mig kameran genom min mycket ointressanta dag, bara för att jag känt att jag på sistonen inte låtit min kära kamera komma ut så mycket. Dock var det en riktigt härlig dag, fler sådana tack!









So cold
2012-02-07 / 16:57:01 / Fotografiska intresset

Betraktade den fina dagen som vänstra bilden visar, ville uppleva den som den högra bilden visar.
Men kylan fick mig att stanna inne, ännu en dag. Vill bara kräkas.



"FPS är ute"
2012-02-07 / 15:28:38 / Allt om inget

Äntligen är det någon som förstår.
Tack för de smarta orden, kunde inte hålla med mer!

Helt enkelt: Vi är dumma i huvudet.


Who you gonna call?!
2012-02-04 / 18:29:09 / Allt om inget




Marvel VS Capcom = WIN!

Safer to hate her
2012-02-04 / 16:17:40 / Ord från hjärtat

Folk gör dumma saker, man ger dem en andra chans för det förtjänar alla. Men den tar dem inte heller utan kastar bort den och då, då ger jag upp. Vissa kan ge tusen och åter tusen chanser till folk men inser inte att om de verkligen brydde sig om en så skulle inte tusen chanser krävas för att kanske förändra människan.

Men då man avslutar en vänskap, på grund av något dåligt som hände, man går vidare och fortsätter med sitt liv. Så en dag kommer denna människa tillbaka och knackar på en axel och ber om den där andra chansen som vi alla är värda. Vad gör man då, om man inte ens kommer ihåg om man gav personen en andara chans?

Att något kan komma så plötsligt gör att man tappar orden och inte riktigt vet vad man ska säga, det var så himla länge sedan. Det finns bara två alternativ i ett sådant läge egentligen; Ignorera det och intala dig själv att du gav ut , eller ta sig samman och försöka minnas vad som egentligen hände.

Det är inte lätt då man inte vet något alls.

I hate you, that's an understatement.
2012-02-02 / 19:37:09 / Allt om inget

Dagens humör: Glassig
Dagens låt: 100 ways to hate - Five finger death punch
Dagens tv-serie/film: Behöver jag ens skriva det?
Dagens citat: "My advice? Find something you're good at, and start kicking ass."
Dagens video: What you should know about the Roundtable on Sustainable Palm Oil
Dagens sämsta: KYLAN
Dagens bästa: Skönt trött efter dagens pass
Dagens lsknjgfl: Död åt vinter, var är sommaren?!

Dagens bild:

Epic Lucario!