Hello 2012
2012-01-01 / 17:39:46 / Allt om inget

Nytt år då, ska inte tjata om att det är året då jorden går under jag också för det börjar bli lite väl uttjatat enligt mig. Lär ju märkas om forskarna har fel för hundrade gången eller inte. Orkar inte spekulera kring det mer än så!

Vad ska hända i år då man tro? Ja jag hoppas på ett impulsivt år. Bortsett från vissa planer, som att komma mig till Skara och sådana saker men det är ändå inget jag riktigt kan planera så jag väntar och ser helt enkelt. Ta dag för dag och efter en trevlig kväll/natt så känns det som en hyfsat bra start på året.

Nej, nu kanske man ska ta och klä sig. Blev inte att sova förens sent tack vare världens jävla spännande JVM-match så den här dagen har inte bestått av mycket. Mer kommer det inte heller att bestå av haha.

Nog av detta, ska fortsätta njuta av första dagen på året nu.
Hoppas även resterande år får vara lika njutbart (:

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: