22.47
2012-07-10 / 23:01:58 / Allt om inget

Klockan är nu 22.47 när jag börjar skriva detta inlägg, jag ha ingen aning om vad jag egentligen vill ha skrivet för jag har absolut inget på mitt hjärta som jag känner att jag vill skriva om. Bara tomt i mitt huvud, fast jag vet att det finns saker jag kan skriva om, eller saker som jag kan lägg ut bilder på, eller varför inte något av alla de awesome youtube-klipp jag sett idag?
 
Nej, inget kul inlägg det här. Men jag har fått slut på saker att kolla på nätet. Ja, alltså som jag "kollar dagligen" så nu vet jag inte riktigt vad som finns kvar att surfa in på. Det är för sent för att hitta på något mer givande än sitta här vid burken och lyssna på musik känner jag. Men samtidigt så har jag inte någon lust att sova, än i alla fall.
 
Just nu kommer Signalspaning med Maskinen ur högtalarna, resten av hushålet har dragit sig mot drömmarnas värld (eller möjligen inte min bror) så jag är den som är vaken i denna skrivande stund. Med absolut inget vettigt att skriva. Kan kanske fråga en fråga till de få som väl läser det här, ingen därute som har ett tips på någon bra hemsida man kan checka in på för att finna något kul att läsa/titta på?
 
Kolla, en bild lyckades komma med! På en måttligt uttråkad dam.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: