#IsItSummerNow
2012-06-12 / 15:51:44 / Allt om inget

Såklart, idag (äntligen) så har värmen kommit tillbaka. Bara för att jag är sjuk och känner mig smått tvungen att sitta inne för att jag ska bli frisk så snabbt som möjligt. Men jag kommer hur som helst att få ta del av vädret en stund då min bror tar examen idag, nu är det gymnasietider som gäller för honom!

Galet hur snabbt tiden går ibland, känns som igår då jag och han satt inne på rummet och lekte med bilar på bilmattan. Nu ska även han få genomlida gymnasiet, fast för min del var det den hittills bästa tiden i mitt liv så vi får väl se vad som komma skall för honom!

Keep on smiling, sliten och sjuk. Men det kommer bli bättre!


1 Kommentarer
Alex:

Du är verkligen vackrast i världen, älskar dig <3



SKRIVET DEN: 2012-06-12 KL: 16:02:44



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: