This moment
2012-03-19 / 20:18:19 / Ord från hjärtat

Inget varar förevigt - ett citat som hänger med mig i många situationer. Tiderna förändras hela tiden, oftast till de bättre men nu känner jag att vindarna blåst åt fel håll. Inte att det för min del blivit några stora ändringar utan mer för att folk runtom blivit annorlunda än vad  de var förut.

Ingen kan vi sitta och säga vad en annan person ska och inte ska göra men ibland så stämmer verkligen uttrycket "det var bättre förr" mer än man egentligen skulle vilja. Alla förändras vi väl med tiden en del, men på senare år har folk ungefär gått från svart till vitt.

Normaltsett så gillar jag förändringar, men när det kommer till personligheter som ändras är jag inte ett stort fan. Då det blir till det sämre förstås, vilket verkar vara en slags trend i dagsläget. Antar att det egentligen beror på att det händer så snabbt, som att någon bara knäpper med fingrarna.

Jag vet egentligen inte ens var jag vill komma fram till med det här inlägget, förstår mig inte på vissa saker bara.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: