The Avengers
2012-05-03 / 19:26:23 / Recensioner

Tänkte skriva någon rad om en väl omtalad film för tillfället, och som rubriken lyder är det självklart "The Avengers" jag menar.

Har redan hunnit med att se filmen två gånger, lär bli en tredje gång till helgen. Det säger väl rätt så mycket om vad jag faktiskt tycker om den! Den filmen är absolut värd att se tre gånger på bio. Lätt den bästa filmen hittills i år, gillade i principt allt med filmen.

Bra skådespelare, awesome fighting scener och effekter, bra arbete med att låta varje karaktär få sin del och plats, fast den var över två timmar lång blev det aldrig långdraget eller för fartfyllt och till sist en riktigt härlig handling. Så jag rekommenderar denna film starkt, 3D-effekterna var inte heller horribla så bara det gjorde filmen 3456 gånger bättre!

Trailer här för det stolpskott som inte har en aning om vad jag prata om, gå sedan och fixa en plats på biografen för denna film SKA avnjutas i en biostol med så bra ljud man kan hitta.

Kaptenen och Järnmannen gillar varandra.


1 Kommentarer
Alex:

Awesome film helt klart :D



SKRIVET DEN: 2012-05-03 KL: 19:46:24



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: