Otalys Havredryck
2012-10-09 / 14:23:00 /

Den är god den, Havredrycken från Otaly. Inte för att jag på något sätt inte tål mjölk men bara för det stoppar det inte mig från att dricka havrebaserade produkter. Dem är ju trots allt riktigt goda!
 
Speciellt dessa yoghurt-dryckesvarianter som Otaly har, finns i smaken Jordgubb & skogsbär samt Blåbär & tranbär. Båda är riktigt goda, jag gillar verkligen den där lilla eftersmaken av havre. Samma sak gäller havremjölken, och inte nog med det så hjälper tydligen havre att sänka kolesterolvärdet.
 
Så inte bara gott men även nyttigt, kan det bli bättre? Pröva dem vet jag. Passar även utmärkt att dricka till en lunch eller middagsmåltid.
 
Betyget blir 8/10
 

Assemble
2012-10-08 / 21:00:08 / Allt om inget

Några härliga citat gjorda som fräna posters ifrån en av mina absoluta favoritfilmer, enjoy.
 
 
 

Nothing lasts forever
2012-10-01 / 20:57:54 / Citat

"I'd rather die on my feet than live my life on my knees"
Papa roach - As far as I remember