Grymt Katjes
2013-03-07 / 16:56:00 / Recensioner

När jag följde min mor på Ica igår upptäckte jag ett det kommit ett nytt godis, ett utan några animaliska produkter i sig (så som gelatin) vilken gjorde det hela ännu mer intressant! Plockade på min två smakprover hem och testade, jo attans alltå. Dem var riktigt goda. Ska pröva köpa hem en påse eller två nu till helgen och smaka på ytterligare.
 
En stark 8/10 är det  här snasket värt.
 

Oh sunny day!
2013-03-04 / 22:44:00 / Fotografiska intresset

Idag var en riktigt underbar dag, några minusgrader, soligt och ingen hemsk blåst. Dock har jag gått och blivit förkyld (hör och häpna!) men inte stoppade det mig från att åtminstone ta med mig kameran och knäppa några bilder tillsammans med Amanda. Wonderful!
 

 

 

Two weeks
2013-03-03 / 15:31:00 / Allt om inget

Om två veckor befinner jag mig i fjollträsket igen, det ska bli otroligt skönt att komma bort lite samt att äntligen få uppleva ett av mina favoritband live för första gången. Älskade Bullet for my valentine.
 
Har efter det egentligen bara ett av mina absoluta favoriter kvar att se och det är Three days grace, men tack vare att Adam nu lämnat bandet så kommer det nog inte heller att bli av känns det som. Det kommer inte bli samma sak utan honom, sångare är svåra att ersätta.
 
Hur som helst ser jag fram emot den här dagen om fjorton dagar, då befinner jag inte i min säng och myser. Fast det kommer jag inte heller att sakna om jag ska vara ärlig.

My own paradise
2013-03-02 / 22:43:00 / Allt om inget

Har blivit lite skrivande på sistone, desto mer bilder däremot. Har fått en liten kick nu när det gäller fotograferandet, inte är det illa inte. Fantasin kanske inte är på topp, men det beror på att det känns som jag fotat varenda vrå här i lilla Piteå. Vill vidga mina vyer så mycket mer, få se saker jag inte sett ännu. Komma till ställen jag inte varit förut. Och att sedan få uppleva det genom linsen på en kamera är underbart, att kunna föreviga det och alltid kunna njuta av de bilderna då man kikar på dem senare.
 
Nog med svamel, tar och lyssnar på Movits! - Röksignaler en gång till, livet är ändå ganska bra för tillfället!