Eyes
2010-12-26 / 15:41:02 / Fotografiska intresset

Gjorde ett försök med att framhäva ögonen på lite bilder, vet inte om jag blev sådär super nöjd eftersom jag inte tycker det syns så jätte mycket. Men här är resultatet i alla fall!




Merry X-mas
2010-12-24 / 13:12:09 / Fotografiska intresset

Då var det dags igen då, för den årliga julen.
Och med en bild jag snabbt lekt ihop i photoshop säger jag mitt!



The day before christmas
2010-12-23 / 23:31:17 / Allt om inget

Så var det dagen (eller egentligen 30 min) före julafton börjar på riktigt, jag har suttit och kollat på Bingolotto och hoppats på lite pengar samt ätit en massa skumtomtar. En lugn kväll med andra ord. Dagen däremot har varit lite jobbig eftersom jag har känt mig väldigt grinig och lättirriterad då jag har haft skit ont i magen. Orsaken till det är såklart mister sne!

Aja, inte klaga nu när det är jul. Får försöka hålla humöret uppe och vara positiv, hoppas på det man önskat sig och massor med god mat (: Nu ska jag ta och höra om en viss Alex har lust att prata lite med mig så jag återkommer troligen imorgon!

Tills dess, fortsatt revlig kväll/natt.
Zarabergh

I'm with you every move you make
2010-12-21 / 21:12:18 / Allt om inget

Sitter och lyssnar på Trapts nya album och väntar på att nästa avsnitt av Burn notice ska ladda klart, funderar på att gå och hämta en till madarin eftersom det var så fett gott.. Ja då vet ni det då, otroligt intressant!

Längtar som fan till imorgon, detta på grund av två anldeningar:
1. Har bara en lektion imorgon, sedan är det lov som gäller.
2. Ska äntligen få mitt hår färgat (behövs verkligen kan jag meddela)

Så då vet ni det också. Nej, nu ska jag gå och hämta den där mandarinen som läskar mitt sinne. Simma lugnt!

Zarabergh

Pewpew
2010-12-19 / 18:08:15 / Allt om inget

Nu har jag varit sådär duktig igen på att blogga, go me! Eller så inte, men jag har kommit in í en bloggsvaka igen verkar det som och då blir det inte mycket tid/ork till att blogga varenda dag ;p

Så.. Vad har jag för intressant att komma med då? Nada. Det jag kan skriva är väl att jag har varit i Luleå hela helgen och jag och Alex har haft Sagan om ringen marathon samt bakat pepparkakor (som blev ganska fail i början hahaha). Nu ska vi klä granen var det tänkt så jag ska dra mig till trädet och pyntet en stund CYA.

Zarabergh

Zzzz
2010-12-08 / 20:29:54 / Allt om inget

Sleeeeepy, need bed.
Sooo tierd...

Okej, ska fan sova tidigt idag för jag är som ni kanske förstår så är jag väldigt trötttrött. Vet inte rirktigt varför för jag har inte sovit mindre eller sämre än vad jag brukar, men jag antar att de är praktikveckorna som dragit mer kraft ur mig än vanligt eftersom det är ganska så mycet att göra varje dag!

Så med det sagt ska jag ta och kolla The walking dead nu och sedan lägga mig och slumra i sängen (:

Zarabergh

I've been looking for a lifeline
2010-12-06 / 18:52:04 / Allt om inget

Bleble, den här dagen har gått väldigt snabbt måste jag säga. Har ändå inte varit mer än vanligt att göra heller så jag vet inte riktigt vad anledningen till att det gått så snabbt men inte ska jag lägga ner mer tid till att fundera på det inte!

Hade tänkt slå på ett avsnitt The walking dead nu men insåg just att det är hockey på ett par minuter så då lär Alex ringa mig och uppdatera vad som händer där då jag inte kan se det själv, vilket suger. Men men, inte mycket att göra åt det ;p

Kanske borde börja med mitt arbete till historian också... Men jag tror det får bli imorgon, för jag känner inte alls någon lust till det just nu. Aja, det var väl det intressanta jag hade att komma med ungefär.

Simma lugnt!
Zarabergh