Food from Thailand
2014-05-03 / 20:59:47 / Fotografiska intresset

Del tre i min bilduppdatering från Thailand kommer här, den kommer handla om ätbara saker. Tyvärr tog jag inte allt för många bilder på maten vi åt då kameran sällan hängde med under middagarna/luncherna. Så det blev mest bilder på godsaker och drickbart, saknar mest alla de goda oreosmakerna de hade därborta... Här i Sverige får vi nöja oss med den vanliga och chokladvarianten, tråkigt värre.
 
Den enda lunchen jag fångade på bild - Vårrullar med sötsursås!
Min lime milkshake som jag tog på Coca-cola Beach
Meja och hennes milkshake.
Stånd med Dunkin' donuts-munkar, det vattnas inte alls i munnen.
Små morötter.
Meja med en påse av hennes favoritgodis.
Snubbe som vandrade omkring på stranden (Koh Samed) och sålde majs, frukt och kokosnötter!
Skum frukt som jag aldrig tog reda på vad den heter.
Samuel smuttande på en färsk kokosnöt

1 Kommentarer
Johanken:

Det är ju en drakfrukt Zara! :D

Svar: Är det? Haha, jamen det kanske det är! Tack du :D
Zebran



SKRIVET DEN: 2014-05-06 KL: 01:34:46 URL: http://psykobitch.webblogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: