Marabou sensation - Strawberry Cheesecake
2011-10-21 / 20:44:42 / Recensioner

Nästa i Sensationserien hos Marabou som jag ger mig på att recensera, Strawberry Cheesecake.

Denna bit choklad övertygar mig dock inte alls lika mycket som Blueberry milk gör, den är inte dålig men den kommer itne upp i samma klass som min favorit med blåbär. Varför? Jo, alltså chokladen i sig kan man som jag tidigare skrivit inte klaga på, men just fyllningen i denna blir lite smått mastig på något sätt.

Normalt sett är jag mycket svag för just cheesecake - Glass, godis, efeträtter, you name it. Men i denna så tycker jag inte själva jordgubbssåsen framhävs nog, den flyter samman med själva "cheesecake fyllningen" som består av mjölk och digestive. Detta gör att det blir lite väl krämigt, dessutom är det lite för lite digestive.

Men god är den allt ändå, så betyget på denna chokladkaka blir 7/10!


1 Kommentarer
Alex:

Varför är du så söt och fin? Helt galet <3



SKRIVET DEN: 2011-10-21 KL: 21:14:12



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: