Folkrace
2012-08-20 / 19:05:00 / Fotografiska intresset

Igår var jag med min goda vän Moa och kollade på då hennes kille Marcus ställde upp i folkracet som hölls på motorstadiumet under den gångna helgen. Det var riktigt kul att kolla på när de otroligt knöliga (men charmiga) bilarna fightades om poängen som skulle leda till en A-final och kanske även en seger i hela tävlingen. Knäppte en heldel bilder som jag tänkte bjuda på. Själv skulle jag banne mig vilja pröva på att köra, ser riktigt intressant ut måste jag säga!
 

1 Kommentarer
Marcus Lindgren:

Tja Zara:) Bra bilder du har tagit:D. Kan du skicka fler till mig på min Mail. [email protected]
Skicka även oredigerade bilder och dem som du har lagt ut på din blogg:)) Mvh Marcus:)

Svar: Tack så mycket!Jamen det ska nog kunna fixas (:
Zebran



SKRIVET DEN: 2012-08-20 KL: 21:34:56



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: