Iron man 3
2013-04-29 / 17:58:00 / Recensioner

Var och såg den förra veckan (2 gånger dessutom) äntligen. Längtan var stor och förhoppningarna om att den skulle vara bra likaså, och visst var den det! Men... Jo det finns ett men. Missförstå mig inte, den var absolut värd de betyg den har fått men det var tre punkter som fick mig att känna mig lite smått missnöjd när jag knallade ut från biosalongen.
 
Ska summera dessa punkter nedan utan att spoila allt för mycket för dem som inte sett filmen ännu, förmodligen kommer de inte heller förstå vad jag menar. Men när/om ni väl väljer att kolla in den så lär ni det.
 
1. Iron man är aldrig Iron man.
2. Tolkningen av The Mandarin var väldigt... speciell.
3. Tony Stark vill inte vara med mer.
 
Men för att summera det hela så var alltså filmen inte dålig, den levererade absolut. Action till tusen, Tonys härliga humor och riktigt bra insatser av samtiliga skådespelare. Brottas dock fortfarande med mig själv om jag tycker det var den bästa i serien eller inte, men tillsvidare säger vi att den var det. Gå och se den nu!


Hey, varför ligger du här och slappar Mr. Stark?
 

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: