En sexig lista
2014-01-27 / 01:27:00 / Allt om inget


6 saker som finns på min do-before-you-die-list:

- Resa till Australien
- Utbilda mig klart till djursjukvårdare
- Göra något gott för världen
- Skaffa en hund
- Lära mig spela ett instrument
- Se en NHL-match live

6 saker jag ser fram emot:

- Sommaren
- Hitta ett eget place yo
- Bråvalla!
- Kunna jobba igen
- Thailandresan
- Sova

6 ord som beskriver mig:

- Temprametsfull
- Ärlig
- Sprallig
- Extremt envis men samtidigt otroligt otålig (dålig combo indeed)
- Tänkare
- Passionerad
 

6 saker jag hatar:

- Lögner och lögnare
- När folk säger en sak men gör precis tvärtom
- Det mesta med vintern
- Djurplågeri
- Trasig musik
- HV71

6 saker jag älskar:

- I princip allt som har med djur och natur att göra
- Sommar
- Film/seriekvällar
- Långa samtal om allt mellan himmel och jord med någon som står en nära
- Festivaler
- Att fånga ögonblick genom en kameralins (poetiskt där)

6 saker jag saknar just nu:

- Människor som förändrats
- En sovkompis
- Sol, grönska och värme
- Ett objektiv till kameran
- Min kreativitet
- Ett normalt dygn

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: