Sweet home
2009-08-09 / 17:52:21 / Allt om inget

Så nu är jag hemma igen efter båtfärden och det är mycket skönt!

Som jag skrev tidigare så var det inte särskilt bra mottagning där jag var, men som om det skulle räcka... såklart jag glömde min mobilladdare också! Blev inte glad då jag insåg detta och dessutom bara hade 50% kvar av batteriet. Men som TUR var så träffade vi nån kille där som hade en laddare som jag fick låta på kvällen, yeah!

Annars har de väl varit bra,förutom att jag har saknat min stackars panda som varit sjuk hela veckan så har jag hunnit med att steka som bara den, badat, ätit god mat, sovit förjävligt samt vandrat till ett "hemligt" hallon ställe (: Dessutom har jag tagit en hel del kort som jag ska ladda upp också på ett tag.

Men nu kallar duschen, hade gött!

Zarabergh

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: