Avatar
2009-12-18 / 23:45:54 / Allt om inget

Åh jag är helt jävla kär i filmen! Snacka om att det var BÄST. Skulle kunna se den om och om igen utan att bli less, och med 3D gör det bara saken bättre (y) Längtar redan tills om den blir en tvåa, men det är jag som ganska säker på att det kommer att komma. Om min magkänsla säger rätt, så kommer många att älska den här så då vill de nog ha en uppföljare också (;

Dessutom var älskling så snäll så han bjöd mig på subland innan vi gick och såg bion, tack gubben<3 Men jag kompletterade allt det med att bjuda på hela bioupplevelsen och nu kan jag ju meddela att jag har inte mycket pengar kvar på mitt konto!

Nu ska jag bjuda på lite bilder på filmen sedan ska jag dra mig mot tv:n och dryga lite innan jag kryper ner i sägen för att vila upp mig inför morgondagen, som bjuder på vad? We'll see that.

I see you.

Zarabergh






1 Kommentarer
alex:

mäh kanske för jag bjudit på bio dom 2 senaste gångerna -.-



i see you <3



SKRIVET DEN: 2009-12-19 KL: 00:12:12



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: