Level
2009-07-11 / 16:37:49 / Allt om inget

Jag är inte så bra på att uppdatera min blogg märker jag, får försöka bättra mig om inte annat. Kom i alla fall till luleå igår och var grymt trött efter den jobb(iga) veckan så det blev bara att ta de lungt och kolla på House. Efter det så blev det en hel del mys och tröt som jag var somande jag tillslut medans stackars Alex låg vaken ett bra tag till, mååh.

Hur som helst dagen har sett ut så att vi vaknade 12 och åt frukost vid kvart över kanske, sedan funderade vi på att baka nått gott till ikväll så då kollade jag upp lite recept och tillslut blev det blåbärspaj/kaka. Vi for och köpte de ingreienser som fattades och middag sedan for vi hem och åt resten av våran ben and jerrys samt kolalde på mer House!

Men nu ska jag gå och göra mat och kolla hur det går för Alex och diskandet (; Simma lungt!

Zarabergh 

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: