Facebook
2009-05-20 / 16:49:30 / Allt om inget

Jo fan, jag har gjort en facebook (Matilda tvinga mig) så nu är det nöten på G kan jag ju tala om! Hihe alltså, nja vet inte om det men...

Dagen var då dock bra, enda man kunde skippat var väl den sära skir guidningen eftersom de inte ens höll på en timma och det dem berättade det visste vi typ redan och gjorde vi inte så sket man väl i det! Men efter de drog man på satn med Matilda, Moa och Isabell. Vi gick om kring och kollade , Maitilda och Moa åt , kollade lite mer, blev bjuden på mjukglass (tack matilda) och chillade biffen (: Dessutom var ju vädret awsome!

Slängde mig i duschen de första jag gjorde då jag kom hem, träffade Sara en stund och hon visade sis nya BLINGBLING mobil, yeah. Najs var ju den och nu blir det att vänta på mat samt min älskii som kommer idag. Jävlat bra.

Zarabergh

1 Kommentarer
matildae:

hej! :))

hur mås det?



SKRIVET DEN: 2009-05-31 KL: 03:03:46 URL: http://www.matildaomallt.blogspot.com



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: