@ the phone house
2009-09-16 / 15:08:51 / Allt om inget

Jo faen så cool som man är så skriver jag detta inlägg från the phone house. Mitt och Saras nya hängar ställe (; bara för att vi är så himla fräna och inte ni! HA, den ni.

Dock är det jävligt jobbigt att skriva på en dator somär typ 1x1 cm stor så jag trycker på typ 3 knappar samtidigt och det bliren jävligt konstig text, ehehehhe.

MEN NU dog typ Sara av sin sms signal, lets skratta åt henne för nu satte hon på en värdelös låt på högsta volymen xd HAHAHAHAHAHAHAH kul ens :P

Zarabergh

1 Kommentarer
sara:

HAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHA xD jag dog seriöst av signalen xD jag fick typ andnöd xD OCH DET ANDRA .... omg! varför sätter folk högsta volymen på en dator.. SKAM PÅ DOM! KUUUUUUUUUUUUND!



SKRIVET DEN: 2009-09-16 KL: 22:36:38 URL: http://ssarahoglund.webblogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: