Bored to death
2010-04-17 / 00:12:31 / Allt om inget

Åh alltså fan vad jag har boring just denna kväll.

Har sett klart mina Vampire diaries avsnitt nu, kanske ska kolla mina burn notice också och om jag ids mitt house avsnitt med... Nej alltså jag är su uttråkad att jag ska plugga. Just det, ni läste rätt P.L.U.G.G.A. Ordet som inte exicterar under helger, i alla fall för mig. Men se där! Det kom fram ändå på något konstigt sätt. Inse tråkigt jag har då?

Jag vill inte sitta här och dö, jag vill göra något som alla andra gör ikväll/natt. Just denna kväll, då jag inte skulle kuna göra något såklart alla andra skulle det.. JAG KÄNNER MIG MOBBAD >_< Måste ta igen det sen när Alex kommer, jävlat. Jag går på någon slags extra energi nu på senaste.  Trots att jag klivit upp kring 6 varje dag i veckan så har jag inte varit trött, ändå går jag inte och lägger mig så tidigt heller.

What's up? I don't get it. Idag var jag trött som satan när jag kom hem däremot, men mest i kroppen tack vare att dagen var lång och jobbig fysiskt. Inte p.g.a sömnbrist. Tänkte då att efter jag ätit, duschat och skickat in mitt arbete så skulle det bli en powernap, men icke. Då var jag pigg igen.

Jag är inte normal just nu, jag är pigg, glad och extremt sugern på aktiviteter. Cheeses! (Ja, jag menar ost)


Zarabergh

1 Kommentarer
alex:

haha vad söt du är <3 älskar dig gullunge <3



SKRIVET DEN: 2010-04-17 KL: 03:36:43



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: