Clash of the titans
2010-04-14 / 16:11:36 / Allt om inget

Idag, eller ikväll rättare sagt ska jag och Alexpanda gå på bio och se Clash of the titans. ÄNTLIGEN! Har längtat så mycket efter denna film, finns flera orsaker också 1. Den verkar helt grym. 2. Sam Worthington är helt suverän skådis. 3. Den verkar helt grym!

Dessutom så är min älskling så snäll att han ska bjuda mig på subland också, hihe ^^ Det ska bli mycket gott eftersom det var ett tag sedan nu jag åt där. Men nu ska jag fortsätta laga mat åt min familj så att maten står på bordet då dem kommer hem. Känner mig sååå duktig!

DESSUTOM GICK DET BRA PÅ MATTEPROVET IDAG, JAG KÄNNER MIG SÅ STOLT ÖVER MIG SJÄLV :D

Zarabergh

P.s Veckan blev inte så hemsk som jag trodde, nu är jag riktigt glad!

Things are looking up
Oh, finally
I thought I'd never see the day
When you'd smile at me

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: