Tre underbara år, men det känns som ett helt liv
2010-04-21 / 23:26:26 / Älskade föralltid

Idag har jag och min älskling Alex varit tillsammans i tre år, och jag känner mig som världens lyckligaste människa! Har känt mig som nykär hela dagen, en helt underbar känsla och en helt underbar dag också (: Om man bortser från att vi hade matte och prov idag så var det en helt lyckad dag! Provet var ju inte ens svårt!

Men nu hade jag tänkt lägga upp lite bilder som togs i kväll då jag bjöd min panda på mat och sedan på mys hemma hos mig med film och paj. Och en sak till: Älskling, tack för allt. Jag älskar dig mer och mer för varje dag och jag kommer se fram emot restan av mitt liv, tillsammans med dig vid min sida genom allt<3

Zarabergh




2 Kommentarer
alex:

nååh tack detsamma älskling <3 älskar dig <3



SKRIVET DEN: 2010-04-22 KL: 21:33:06
alex:

du är det bästa som finns älskling <3 du är det finaste som finns <3 du har ett hjärta av guld sötis <3



SKRIVET DEN: 2010-04-26 KL: 00:33:14



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: