Rip tide
2010-08-25 / 21:57:01 / Allt om inget

Egentligen har jag ingen alls lust att blogga, men bara för att jag inte har bättre för mig så slänger jag in några rader så jag får klaga av mig lite.

Är så grymt trött så det blir att sova typ snart, är totalt depprimerad tack vare följande:
1. Sommaren och lovet är slut
2. Skolan har börjat om
3. Vädret är jäklat piss
4. Känner mig allmänt jäkla blä bara. Känns inte alls som en bra start på teminen.

Sen brukar jag ju alltid ha en dum vana att inte kunna sova natten innan skolan börjar om efter ett lov, vette faen varför men det bara är så. NU för en gång skull så var det inte på det viset och jag blev riktigt glad! Men... Såklart, det inte gick att komma ifrån ändå för då sov jag istället dåligt inatt. Jätte kul.

Så jag ska sova nu snart, ska bara vänta på ett samtal av Alex sen snarkar jag!
G'natt världen och skit vädret.

Zarabergh

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: