I could be right here empty with you
2010-03-13 / 17:13:35 / Allt om inget

Idag vaknade man inte förens klockan 12, och det var verkligen behövligt att få sova så länge kan jag ju meddela! Var så grymt trött igår så att lägga sig vid ett tiden och vakna tolv var en bra deal (;

Idag har jag och älsklings Alex varit en sväng på stan och handla lite grejer, införskaffade mig ett nytt linne från carlings och första säsongen av "My name is Earl" vilket kändes mycket bra! Ikväll blir det god middag med kycklig som huvudrätt, sedan ska jag, Alex och Simon försöka oss på att göra en "snabb cheescake". Vi får se hur det slutar kommer sluta... haha.

Men nu ska jag inte tjata något mer, ska gå och vara lite social med älskling.
Hopp och lek!

Zarabergh


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: