Isch
2010-05-24 / 10:00:46 / Allt om inget

Nu har det varit en liten paus i bloggandet, men det beror på att jag har haft lite fullt upp och kommer ha det de närmsta veckorna också då vi har en del jobbiga prov och annat i skolan som tar upp 90% av min tid. Super fun..

Tänkte i alla fall slänga iväg ett ointressant inlägg bara för att ha gjort det, sitter med Moa uppe i bibloteket och väntar på att börja lektionen som kommer att bestå av redovisningar av våra muntliga presentationer. Själv har jag varit så påhittig att jag ska prata om facebook, haha! ;D

Nej, det får lov att räcka så. Simma lugnt!

Zarabergh


1 Kommentarer
Kalle:

Jag vet hur det känns att bara ha tid över till att plugga, och ingenting annat... möjligtvis träna förstås. :-(



SKRIVET DEN: 2010-05-24 KL: 18:23:19 URL: http://n20.se



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: