Dreaming about tomorrow & thinking of yesterday
2010-11-10 / 18:54:43 / Allt om inget

Två ovärda dagar på raken har jag haft nu, först igår då jag hade hål halva dagen så jag hade bara två lektioner varav en av dem var engelska (vi gör nämligen aldrig något vettigt på dem lektionerna). Sedan idag hade vi någon "expidition" till falkberget för att kolla på stenar hela förmiddagen, blåste och snöade som bara den och var INTE kul.

Sedan efter lunch hade jag hål och engelska ännu en gång, men då fick jag och Moa fara hem ändå för jag var klar med min bok och Moa behövde läsa så det var gode skönt! Så nu sitter jag mätt och belåten och pratar med Alex samt lyssnar på världens bästaste band, det är fett nice ;D

Så nu hade jag tänkt kolla om det finns någon serie att ladda ner och kolla, tjingeling!

Zarabergh

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: