Legend wait for it......DARY!
2010-11-19 / 22:18:38 / Allt om inget

Så var man hemma igen efter ett par awesome dagar i storstaden. Det var så jevla kul och nu ska jag försöka sammanfatta dessa dagar så kort och bra jag kan!

Dessa dagar bestog av massor med tåg (aka pendelskidor), världsklassig musik och uppträdande, awesome människor, illaluktande dusch, silverfiskar på toaletten, kraschad säng, massor med skratt, god mat, en massa rännande runt i staden, pain som faen i vaderna, stressade stockholmare, konstiga stockholmare, typiska stockholmare, fula människor, super god ben & jerrys glass, bio och en hel del spenderande av pengar på DYRA saker.

Sedan måste jag bara tillägga att min Jacoby var lika underbart bra som jag hade hoppas på, helt jevla galen och ett super bra tryck i publiken samt en helgalen moshpit  = super lyckad konsert! Sedan så var ju Disturbed också riktigt bra men tack vare att jag inte lyssnat så där super mycket på dem kände jag inte samma extas för dem ;p

(Bilder ska självklart upp så fort jag lagt in dem på datorn för)

Sammanfattningsvis: HELT UNDERBARA DAGAR, ME LOVE<3

Zarabergh


2 Kommentarer
alex:

Det är min Jacoby -.- gillar dom mer sådeså -.- Men jag håller med om att det var sjukt awesome :D



SKRIVET DEN: 2010-11-22 KL: 17:19:09
Zebran:

Men nähädu han är minminminmin sådeså! ;pPPPpP



SKRIVET DEN: 2010-11-22 KL: 22:47:31



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: