Finaly
2010-10-03 / 22:30:58 / Allt om inget

Jaaa, äntligen säger jag bara så har jag en hyfsad vecka framför mig, eftersom vi har inga jäkla prov i veckan så då slipper jag plugga. Så jävla skönt alltså!

Sitter och lyssnar på Paramore samtidigt som jag fundarar lite på om jag ska ta och redigera lite blider som jag inte gjort på ett bra tag nu. Har ju haft så många cp-prov att plugga på så all min tid jag inte varit på skolan har ju gått till att plugga (nästan), men nu när jag har en hel vecka på mig att göra sådant jag inte haft tid med så skulle det ju vara nice ;p

Måste ta igen en massa serier som jag halkat efter i också som jag måste kolla på! Blir nog en rätt så soft vecka det här, ska se till att ta vara på den så gott det bara går för jag kan slå vad om att veckan därpå kommer vi ha 14343 prov igen att plugga på... YEAH

Zarabergh


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: