I'll take a bullet for you if it comes to that
2010-09-07 / 19:28:20 / Allt om inget

Den här dagen har känts lite wierd.

Har en konstog känsla i kroppen, inte en dålig utan snarare en bra, som baa växer sig större. Och det är jävligt skönt! Det enda som jag just nu grubblar över är mitt projekt arbete, men annars så är allt på topp fan (:

Har fått min praktikplats i Skellefteå på djurkliniken där, längtar som h-vetet till i november, provet igår gick förvånadsvärt bra (fick dock en himla skrivkramp!) och solen skiner som bara den och mitt humör är på topp! Hoppas det fortsätter så här hela den långa äckliga vintern så kanske, men bara kanske, den flyger förbi.

Zarabergh


Bjuder på denna vackra bild på mig och mitt prov (;

3 Kommentarer
Kalle:

Jobbigt att skriva tentamen på LTU med, mestadels på grund av den skrivkramp man drar på sig när man väl använder en penna.



SKRIVET DEN: 2010-09-07 KL: 20:09:53 URL: http://www.n20.se
alex:

Det kommer gå bra älskling <3 Puss <3



SKRIVET DEN: 2010-09-08 KL: 15:30:53
alex:

BTW söt bild <3



SKRIVET DEN: 2010-09-08 KL: 15:31:20



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: