Firetrucking twitter
2011-06-26 / 17:58:11 / Allt om inget

Bloggandet har lagts lite på hyllan som kanske märks.

För det första så jobbar jag för fullt under veckorna så då blir det lite tid till att skriva en massa skit här.
För det andra så den övriga tid jag har efter jobbet ägnas åt att kolla serier och mitt älskade Smosh [:
För det tredje, när väl helgen kommer har jag mycket annat som jag ska hinna trycka in på schemat under knappa två dagar så då blir bloggen ännu en gång lidande.
För det fjärde så har börjat använda mig mer av "större" siter som cp twitter (och detta då endast för att kunna fråga mina youtube hjältar lite frågor)

Då vet ni det. På återseende!
Zarabergh

1 Kommentarer
Kalle:

Då tycker jag att du ska "följa" mig på Twitter - @karllindmark yes ma'm!



SKRIVET DEN: 2011-06-27 KL: 18:42:10 URL: http://www.n20.se



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: