Studentveckan
2011-06-07 / 15:36:49 / Allt om inget

Softar loss i datasalen för förmodligen sista gången på denna skola, tragiskt alltså. Eller så nej. Fast ändå lite.. Många crazy minnen från denna sal bär jag med mig i alla fall (;

Den här veckan kommer/är extremt nice, inga normala lektioner och endast en massa stek!

To make it all clear, så här kommer min vecka se ut:

Måndag: Ledig
Tisdag: Fika och vollyboll spel med klassen
Onsdag: Ledig
Torsdag: Heldag på norrstrand med klassen när treorna möter tvåorna i diverse tävlingar/dueller.
Fredag: UTSPRING och flakåkande, middag med släkten på sjöbodan
Lördag: Tågar mot Karlstad men älsklings Alex
Söndag: Framme i Karlstad och stannar där i en vecka framöver!

Ändå ganska nice?

Zarabergh


1 Kommentarer
Kalle:

Det är faktiskt lite synd att ni inte ska på balen måste jag säga (den icke-existerande balen that is) - det hade varit awesome att se Marre i finkläder!



SKRIVET DEN: 2011-06-08 KL: 14:27:29 URL: http://www.n20.se



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: