Ballerina fylld cookie
2012-01-29 / 20:09:55 / Recensioner

När jag smakade Marabous cookies då de kom blev jag faktiskt lite besviken, dem var inte alls så speciella som jag trodde. Dyra också. Chokladen var det som vanligt inget fel på men själva kakan var inte alls annorlunda på något sätt. En 6:a på en tiogradig skala.

Men så upptäckte jag i helgen att Göteborgskex försökt sig på ännu en "Ballerina produkt" och det var då just cookies. Alternativet choko eller original fyllda med nougatcréme och chokladbitar. Detta var däremot en hit!

Super goda och fyllda med samma nougatcréme som vi alla älskar från de vanliga ballerinakakorna. Något billigare än Marabous, men dock mycket mer värda priset.

Betyget blir 8/10 till dessa godingar!


1 Kommentarer
Kalle:

Jag måste testa... kanske på min födelsedag? Jag äter nämligen bara go'saker vid festliga tillfällen. :-(



SKRIVET DEN: 2012-01-30 KL: 01:08:43 URL: http://n20.se



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: