Like the angel
2011-02-23 / 21:31:07 / Älskade föralltid

You're like a drug that I can't stop taking

I want more and I can't stop craving

 

<3


Nananananananana BATMAN!
2011-02-20 / 16:16:07 / Allt om inget

Jaha, då var det söndag igen då. Helgen är redan slut och man gruvar sig för 5 nya dagar av hårt arbete i den extremt jobbiga skolan. Känner inte mig taggad att åka buss heller ikväll även fast det bara är ca en timme, men det är trots det en timma för mycket!

Kanske ska dra min helt lite kortfattat för den som är intresserad.

I Fedags så for jag då till Luleå då jag slutat, myste på med min älskling fram tills kl 22, då drog vi in med Kalle till stan för att fira att han fyllt år i torsdags. Väl framme mötte vi upp lite folk och drog till Max för att käka lite, efter det for vi på The corner och satt där resterande kväll tills ca 02.00 och hade det väldigt trevligt (:

Igår gjorde vi inte så mycket under dagen och Alex, slumrade och tog det allmänt lugnt fram tills kvällen, då hängde vi med geeksen och lyckades pricka in att hyra tre extremt dåliga filmer! Haha inte lyckat det där alltså.

Så nu ligger min make och sover lite sött i sängen med täcket över huvudet så man knappt ser honom, ska ta och väcka upp honom lite och höra var har vill äta till middag för nu börjar jag bli hungrig!

Zarabergh

I can feel your fever
2011-02-17 / 22:21:35 / Ord från hjärtat




Fail
2011-02-13 / 19:20:42 / Allt om inget





Hahahahahaha, genus ffs.

Make a difference
2011-02-11 / 11:52:40 / Filmklipp

Om man kan släcka ner eiffeltornet och vita huset för en timma,

klart som fan man kan släcka ner sitt hus för en timma!

 

Glöm inte Earth hour den 28 Mars! (:

 


I will not bow
2011-02-10 / 18:26:31 / Ord från hjärtat

När det känns som att hjärtat dunkar i takt med musiken - då är man lycklig!

Och det är just det jag är just nu, trots att framtiden är lite suddig och oklar för tillfället så känns nuet så himla bra.
Varför kan inte sådana här känslor stanna förevigt?

Fast det är klart, livet är inget lätt spel och alla dessa problem kommer alltid finnas kvar men dock i olika form, så det är bara att njuta av nuet. Ladda upp för de nästkommande problemen och hoppas på att man tar sig igenom dem med.

Men det ska nog gå bra, jag lever på att tro.
På att hoppas.
Och det kommer jag fortsätta med, för det har tagit mig så här långt.

Det är ett vinnande koncept.

So much of not enough
2011-02-09 / 20:07:56 / Allt om inget

Jag är less på att plugga, finner ingen konsentration alls.

Har snart haft en "paus" i en halvtimma, måste fortsätta plugga på mina två kommande prov. Ett som är imorgon och det andra som är nästa vecka. Kan tyckas dumt att plugga på ett prov som är nästa vecka men jag gillar att börja i tid för då kan man planera in pluggandet bättre och ta lite i taget, på så sätt så slipper man stressa igenom allt dagen innan!

Sitter och lyssnar på Neverstore också, fan så länge sedan. Minns då jag lyssnade as mycket på dem där en tid. Saknar dem på något sätt, deras musik är så lättsam, trallvänlig och.. Somrig på något sätt! Hoppas man kan få se dem live i sommar för sist jag såg dem var på PDOL för 3 år sedan.

Åh, jag vill ha sommar...


"Then of course it's all the same
and killing time is still my favorite game"