The fifth december
2012-12-06 / 00:10:00 / Fotografiska intresset

Cheeses vad veckorna går snabbt, tyckte nyss att det var måndag, imorgon är det redan torsdag. What the hell, jag har då inte haft mycket för mig de dagarna som har passerat, så jag förstår inte riktigt varför tiden tycks gå så snabbt. Räcker det inte med att tiden går snabbt då man har roligt, ska den börja gå snabbt då man har tråkigt nu också?!
 
Nog med nonsens, dagens bild blir på mina hyfsat lyckade naglar som jag pillat på med hos Amanda ikväll, jag är inget för det här med att pimpa naglarna normaltsett (äger endast ett nagellack som jag använt en ynka gång i hela mitt liv) men det var lite kul att experimentera och pyssla på med det måste jag då säga!

Blip-blopp-blip-blopp-blopp!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: